ویسنده اصلی و نخستین نسخه فضای مرده آقای Antony Johnston می گوید: استفاده از اکشن برای گسترش هوادارن جدید لازم بود.
آقای Antony Johnston که در ساخت نسخه سوم هیچ دخالتی نداشت در گفتگویی با NowGamer اعلام کرد کرد تمرکز بر روی اکشن یک اقدام ضروری برای جذب بیشتر هواداران بود. او همچنین اضافه کرد که:
“من یکی از هواداران اصیل بازی های ترس و بقا هستم، و همین دلیل باعث شد که به ساخت بازی فضای مرده وارد شوم، بنابراین در نسخه های بعدی تاکید بیشتر بر روی اکشن برای کشانی مثل من نیست.”
“اکشن شدن بازی اقدامی ضروری برای گسترش دادن مخاطبان این سری بود و فکر می کنم تعادل ایجاد کردن بین ترس و اکشن بازی کار بسیار دشواری است و بنظرم تا بحال استدیو ویزرال گیمز کار تحسین برانگیزی را در زابطه با تعادل ترس و اکشن انجام داده است.”
او گفت که این پیشرفت برای این سری بازی لازم بوده و در واقع یکی از عناصر مهم و مورد نیاز برای دوری از کهنگی و درجا زدن بوده است.
او افزود:
“من میدانم که سازندگان بازی همیشه می خواهند بازی را گسترده تر از قبل کنند، و من قبلا هم اشاره کرده ام که ما جهان بزرگی را با عناصر مختلف برای بازی خلق کردیم که به راحتی در بازی به کار گرفته نشد.”
“بنابراین برای فهم داستان گفته شده، در اطراف جهان محیط ها و تنظیمات غیر قابل اجتنابی وجود داشت که محیط را کمی بزرگ و حماسی تر نسبت به مقیاسش می کند، در غیر اینصورت شما همان بازی قبل را در جای دیگری خواهی داشت و این کسل کننده است.”
منبع:dbazinews.com
نظرات شما عزیزان: